BC MFD rozpoczęła współpracę z PayU – największym dostawcą płatności dla e-biznesów


Agencja będzie odpowiedzialna m.in. za przygotowanie inauguracji międzynarodowego Programu Edukacyjnego „PayU Lab”,  który PayU uruchamia  w kwietniu w Polsce.  Gala z udziałem ponad 100 przedstawicieli rynku e-commerce  i finansów odbędzie się w Łazienkach Królewskich.

PayU Lab to międzynarodowy Program Edukacyjny stworzony, by wspierać rozwój eBiznesu. Celem projektu jest inspirowanie i dostarczanie szerokiej wiedzy z zakresu eCommerce zarówno przedsiębiorcom o bogatym i długoletnim doświadczeniu online, jak i dynamicznie rozwijającym się start’up-om, a także firmom wywodzącym się z handlu tradycyjnego, które dostrzegają potencjał w sprzedaży online.

Gościem specjalnym wydarzenia inauguracyjnego będzie Mikołaj Jan Piskorski - pierwszy polski profesor Harvard Business School i uznany na świecie ekspert w dziedzinie wykorzystania społeczności w biznesie, obecnie  Professor of Strategy and Innovation IMD Business School w Lozannie, uznawany za jednego z najlepszych profesorów zarządzania na świecie. Jego wykład będzie wprowadzeniem do debaty na temat wpływu takich czynników jak social media, big data, internet rzeczy i sztuczna inteligencja na marketing, organizacje i społeczeństwo.
 
W dyskusji panelowej wezmą udział przedstawiciele firm, które najlepiej wykorzystują wskazane trendy, aby zwiększać sprzedaż i zysk:
 
- Stefan Batory, innowator, twórca start-up’ów iTaxi i Booksy, założyciel Sensi Soft oraz eo Networks SA
- Marcin Beme, założyciel i prezes Audioteka SA
- Tomasz Czechowicz, partner zarządzający MCI Management SA
- Bożena Leśniewska, Dyrektor Wykonawczy ds. Sprzedaży Orange Polska S.A.
- Cezary Stypułkowski, prezes zarządu mBank SA

Spotkanie poprowadzi były dziennikarz, redaktor naczelny, a obecnie szef warszawskiego biura Atlantic Council – Michał Kobosko.

Do zadań agencji BC MFD Media Communications należy kompleksowa organizacja i produkcja wydarzenia.

_ _ _ _ _ _
PayU jest największym dostawcą płatności internetowych dla e-biznesów i liderem tego rynku  w Polsce. Procesuje transakcje dla kilkudziesięciu tysięcy sklepów i serwisów internetowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Zakres usług płatniczych oferowanych przez PayU obejmuje m.in. płatności jednym kliknięciem, płatności mobilne w aplikacji sklepu, całkowicie online-owe raty. W listopadzie 2012 r. spółka PayU,  jako pierwsza w Polsce, uzyskała licencję instytucji płatniczej  i podlega w związku z tym nadzorowi KNF. PayU charakteryzuje najwyższa rozpoznawalność  i zaufanie do marki wśród kupujących. Już co trzeci internauta w Polsce, który kupuje przez Internet korzysta z płatności PayU.

Właścicielem międzynarodowej grupy PayU, którą tworzą spółki procesujące płatności internetowe  w 17 krajach na świecie, w tym w Polsce, jest koncern medialny Naspers notowany na giełdzie  w Londynie i Johannesburgu, inwestujący w przedsiębiorstwa działające na rynkach wzrastających na czterech kontynentach.