BC MFD rozpoczęła współpracę z PayU – największym dostawcą płatności dla e-biznesów
Agencja będzie odpowiedzialna m.in. za przygotowanie inauguracji międzynarodowego Programu Edukacyjnego „PayU Lab”, który PayU uruchamia w kwietniu w Polsce. Gala z udziałem ponad 100 przedstawicieli rynku e-commerce i finansów odbędzie się w Łazienkach Królewskich.
PayU Lab to międzynarodowy Program Edukacyjny stworzony, by wspierać rozwój eBiznesu. Celem projektu jest inspirowanie i dostarczanie szerokiej wiedzy z zakresu eCommerce zarówno przedsiębiorcom o bogatym i długoletnim doświadczeniu online, jak i dynamicznie rozwijającym się start’up-om, a także firmom wywodzącym się z handlu tradycyjnego, które dostrzegają potencjał w sprzedaży online.
Gościem specjalnym wydarzenia inauguracyjnego będzie Mikołaj Jan Piskorski - pierwszy polski profesor Harvard Business School i uznany na świecie ekspert w dziedzinie wykorzystania społeczności w biznesie, obecnie Professor of Strategy and Innovation IMD Business School w Lozannie, uznawany za jednego z najlepszych profesorów zarządzania na świecie. Jego wykład będzie wprowadzeniem do debaty na temat wpływu takich czynników jak social media, big data, internet rzeczy i sztuczna inteligencja na marketing, organizacje i społeczeństwo.
W dyskusji panelowej wezmą udział przedstawiciele firm, które najlepiej wykorzystują wskazane trendy, aby zwiększać sprzedaż i zysk:
- Stefan Batory, innowator, twórca start-up’ów iTaxi i Booksy, założyciel Sensi Soft oraz eo Networks SA
- Marcin Beme, założyciel i prezes Audioteka SA
- Tomasz Czechowicz, partner zarządzający MCI Management SA- Bożena Leśniewska, Dyrektor Wykonawczy ds. Sprzedaży Orange Polska S.A.
- Cezary Stypułkowski, prezes zarządu mBank SA
Spotkanie poprowadzi były dziennikarz, redaktor naczelny, a obecnie szef warszawskiego biura Atlantic Council – Michał Kobosko.
Do zadań agencji BC MFD Media Communications należy kompleksowa organizacja i produkcja wydarzenia.
_ _ _ _ _ _
PayU jest największym dostawcą płatności internetowych dla e-biznesów i liderem tego rynku w Polsce. Procesuje transakcje dla kilkudziesięciu tysięcy sklepów i serwisów internetowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Zakres usług płatniczych oferowanych przez PayU obejmuje m.in. płatności jednym kliknięciem, płatności mobilne w aplikacji sklepu, całkowicie online-owe raty. W listopadzie 2012 r. spółka PayU, jako pierwsza w Polsce, uzyskała licencję instytucji płatniczej i podlega w związku z tym nadzorowi KNF. PayU charakteryzuje najwyższa rozpoznawalność i zaufanie do marki wśród kupujących. Już co trzeci internauta w Polsce, który kupuje przez Internet korzysta z płatności PayU.
Właścicielem międzynarodowej grupy PayU, którą tworzą spółki procesujące płatności internetowe w 17 krajach na świecie, w tym w Polsce, jest koncern medialny Naspers notowany na giełdzie w Londynie i Johannesburgu, inwestujący w przedsiębiorstwa działające na rynkach wzrastających na czterech kontynentach.