Marka KOSSMANN z kolekcją „New business look”.

Nazwa kolekcji nawiązuje do rewolucji jaką w świecie mody w latach 50 przeprowadził Christian Dior. Wzorem największych projektantów Iwona Kossmann już dziś proponuje kobietom aktywnym zawodowo modę zgodną z zasadami dress code.
 
„Moda biznesowa nie musi być nudna” – to hasło przyświecało prezentacji autorskiej marki Iwony Kossmann, na którą licznie przybyli zaproszeni goście. 11 marca 2013 w hotelu H15 spotkały się osoby na co dzień związane ze światem biznesu, mody oraz mediów.

Iwona Kossman, autorka i właścicielka podkreśla – „Stworzenie marki ubrań dedykowanej kobietom biznesu było moim marzeniem od wielu lat. Marka KOSSMANN to przede wszystkim efekt moich 20-letnich doświadczeń zawodowych. Stworzyłam ją z myślą o aktywnych zawodowo kobietach, poszukujących modnych, nowoczesnych rzeczy stworzonych w zgodzie z etykietą biznesu. Chcę zaoferować dostępny luksus, gotowe rozwiązania, zadbać o komfort i wygląd klientek. Stawiam przede wszystkim na najwyższej jakości materiały i świetne wykończenie. Istotnym elementem oferty jest atrakcyjna cena i doskonała obsługa.”

Pierwsza kolekcja marki KOSSMANN Wiosna/Lato 2013 o nazwie „New business look” tworzy pięknie opowiedzianą historię, spośród której kobiety mogą wybrać wyrafinowane rzeczy do pracy, na kolację biznesową, ale też na mniej formalne okazje. Wszystko zostało wykonane z najwyższej próby włoskich tkanin. Każdy model jest zarysowany doskonałą linią, która zgodnie z zasadami dress codu potrafi łączyć biznesową elegancję z kobiecością. Tunika z dedykowanymi do niej spodniami jest na to świetnym przykładem. To inaczej zdefiniowana klasyka.

Dziennikarka Beata Sadowska podsumowała pokaz następująco: „Ja wyznaję zasadę, że mniej znaczy więcej i tu rzeczywiście było mniej. Ja lubię prostotę, lubię minimalizm, fajne kroje, nie przekombinowane i uważam że dla takiej kobiety, która wychodzi do biura, dla bizneswoman idealne.”

Podobną opinię wyraziła znana prezenterka telewizyjna Marta Kuligowska, która powiedziała: „Ja zawsze gorąco trzymam kciuki za kobiety, które biorą sprawy w swoje ręce i Iwona Kossmann właśnie to zrobiła. Dziś mam na sobie sukienkę jej projektu, to jest rzecz uniwersalna, dobrze skrojona, od rana do nocy można jej nie zdejmować.

Oferta marki Kossmann przygotowana jest w szerokiej gamie rozmiarów (od 36 do 46). Chodzi o to by znaleźć odpowiednie uzupełnienie „swojej szafy” w zależności od własnego stylu. Staranność w dopracowaniu widać na każdym poziomie. Powściągliwą formę równoważą proporcje, kontrastowe płaszczyzny, drobiazgowa dbałość o detal, na samej realizacji kończąc.

Znana polska stylistka Dorota Williams pytana o kolekcję odpowiedziała: „Taka kolekcja dedykowana kobietom biznesu była bardzo potrzebna na polskim rynku. Biznesowy dres code rządzi się swoimi prawami, ale to nie znaczy że ma być nudny i niekobiecy.” Pytana o autorkę kolekcji dodała: „Ja bardzo gratuluję Iwonie Kossmann i trzymam za nią kciuki. Kibicuję i wierzę w jej ogromny sukces.”

Wiosenno-letnia kolekcje marki KOSSMANN konsekwentnie dopracowano kolorystycznie. Każdy odcień wybrano starannie, tak aby wszystkie elementy harmonijnie ze sobą współgrały. Podstawowym kolorem jest biel, tak modna w nadchodzącym sezonie. Dopełnia ja czerń, atramentowy granat i czerwień wszystko w zgodzie z kolorystycznymi trendami. Kolekcja stworzona jest w lekkich wełnach o półmatowej powierzchni, zestawiona z jedwabiem, jerseyem i delikatna bawełna, w błękicie i bieli. Preferowane są gładkie tkaniny o szlachetnym chwycie.

Idealnym uzupełnieniem każdej kreacji jest dostępna w sklepie i specjalnie zaprojektowana dla marki KOSSMANN biżuteria. Wybór miedzy złota i srebrna galwanika, podkreślona kryształami Swarovskiego z nowymi szlifami pozwoli poczuć się elegancko i kobieco przy dyskretnym zachowaniu klasycznego biznesowego looku.

Modele z kolekcji KOSSMANN Wiosna/Lato 2013 będą dostępne w drugiej połowie marca 2013 r. w butiku w warszawskiej Galerii Mokotów.