BCMFD media communications będzie odpowiedzialna za działania public relations dla kolekcji RESERVED wiosna/lato 2006. W ramach projektu agencja objęła prowadzenie biura prasowego RESERVED, a w szczególności nagłośnienia w mediach pokazu mody zorganizowanego 8 marca 2006 w Warszawie.
Informacja prasowa,
Warszawa, 8 marca 2006 r.
Renesansowa przestrzeń budynku przy ulicy Wspólnej. Ciepłe, pełne krużganków wnętrze, gra świateł i kojąca zmysły muzyka – oto sceneria dla pokazu najnowszej kolekcji marki Reserved. Kolekcji, która odkryje przed nami oblicze nadchodzącego sezonu wiosna – lato 2006.
Reserved to marka istniejąca na rynku od czterech lat. Jednak w ciągu tak krótkiego czasu stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych odzieżowych marek polskich nie tylko w kraju, ale i na świecie. Obecnie ubrania marki Reserved można kupić nie tylko we wschodniej Europie ( na Litwie, Węgrzech czy Czechach), ale i w Rosji. Ten sukces jest wynikiem ciężkiej pracy i wielkiego talentu wielu osób, które starają się, aby każda kolekcja była niepowtarzalna i wyjątkowa.
Wieczorem, 8 marca 2006 r. Reserved zaprezentuje nam kolekcję niezwykle różnorodną, zarówno w stylu jak i w wymowie. Kolekcję, w której przenikają się najpiękniejsze elementy z przeszłości, jednak w nowoczesnym
i zaskakującym wydaniu. W pierwszej części pokazu zostanie zaprezentowana kolekcja stworzona dla ludzi młodych, którzy nie boją się eksperymentować i poszukiwać nowych rozwiązań, a każdy dzień traktują jak kolejną przygodę. Druga część natomiast zostanie poświęcona kolekcji stworzonej dla ludzi żyjących w wirze miejskiego życia.
Pokazowi towarzyszyć będzie bogata oprawa wizualna, która doskonale skomponuje się z wnętrzem budynku i charakterem prezentowanych kolekcji. Całość uzupełnią delikatne rytmy, które ukoją nasze zmysły i wprowadzą
w pozytywny nastrój.
Prezentowany pokaz kolekcji Reserved Summer 2006 to połączenie pasji oraz wrażliwości młodych projektantów tworzących z myślą o niepowtarzalności i potrzebie piękna, która drzemie w każdym z nas.
Dodatkowe informacje:
BCMFD media communications
tel. (22) 403 50 91
Informacja prasowa,
Warszawa, 8 marca 2006 r.
Przenikanie…
Pokaz mody Reserved Summer 2006
Renesansowa przestrzeń budynku przy ulicy Wspólnej. Ciepłe, pełne krużganków wnętrze, gra świateł i kojąca zmysły muzyka – oto sceneria dla pokazu najnowszej kolekcji marki Reserved. Kolekcji, która odkryje przed nami oblicze nadchodzącego sezonu wiosna – lato 2006.
Reserved to marka istniejąca na rynku od czterech lat. Jednak w ciągu tak krótkiego czasu stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych odzieżowych marek polskich nie tylko w kraju, ale i na świecie. Obecnie ubrania marki Reserved można kupić nie tylko we wschodniej Europie ( na Litwie, Węgrzech czy Czechach), ale i w Rosji. Ten sukces jest wynikiem ciężkiej pracy i wielkiego talentu wielu osób, które starają się, aby każda kolekcja była niepowtarzalna i wyjątkowa.
Wieczorem, 8 marca 2006 r. Reserved zaprezentuje nam kolekcję niezwykle różnorodną, zarówno w stylu jak i w wymowie. Kolekcję, w której przenikają się najpiękniejsze elementy z przeszłości, jednak w nowoczesnym
i zaskakującym wydaniu. W pierwszej części pokazu zostanie zaprezentowana kolekcja stworzona dla ludzi młodych, którzy nie boją się eksperymentować i poszukiwać nowych rozwiązań, a każdy dzień traktują jak kolejną przygodę. Druga część natomiast zostanie poświęcona kolekcji stworzonej dla ludzi żyjących w wirze miejskiego życia.
Pokazowi towarzyszyć będzie bogata oprawa wizualna, która doskonale skomponuje się z wnętrzem budynku i charakterem prezentowanych kolekcji. Całość uzupełnią delikatne rytmy, które ukoją nasze zmysły i wprowadzą
w pozytywny nastrój.
Prezentowany pokaz kolekcji Reserved Summer 2006 to połączenie pasji oraz wrażliwości młodych projektantów tworzących z myślą o niepowtarzalności i potrzebie piękna, która drzemie w każdym z nas.
Dodatkowe informacje:
BCMFD media communications
tel. (22) 403 50 91