Informacja prasowa
10 listopada 2006

VERTU CONSTELLATION
nowa definicja światowej klasy telefonów komórkowych już w Polsce.

W dniu 9 listopada, w warszawskiej restauracji Papaya można było spotkać całą śmietankę współczesnej Warszawy. Wśród obecnych byli przedstawiciele świata biznesu, kultury i mediów. Okazją do tego wyjątkowego wydarzenia było wprowadzenie na rynek Polski nowej, ekskluzywnej marki telefonów komórkowych VERTU CONSTELLATION.

Imprezę poprowadził Jarosław Kret, pełniąc jednocześnie rolę gospodarza wieczoru. Licznie zgromadzeni goście mogli podziwiać umieszczone w szklanych gablotach telefony w złotych i platynowych obudowach. Największy jednak podziw wzbudzał model wysadzany brylantami, którego wartość przekracza 60 tys. euro.

Marka VERTU jest własnością Nokii. Jak mówi Frank Nuovo, Naczelny projektant Vertu, „Vertu narodziło się z pragnienia stworzenia telefonu, który połączyłby wykwintny kunszt rękodzieła z najnowszą technologią, w sposób jakiego jeszcze dotąd nie osiągnięto”. Tak oto Vertu sięgnęło poza świat telefonów komórkowych. Inspiracją stały się najlepsze zegarki, wykwintna biżuteria oraz najwspanialsze samochody. Vertu stanowi antytezę produkcji masowej. Jest składany ręcznie, oryginalny. Można powiedzieć, że Vertu jest TYLKO telefonem, tak jak „Rolex jest tylko zegarkiem, Mont Blanc tylko piórem, a Bentley tylko samochodem”. I jak przystało na produkt ekskluzywny, ceny najtańszych modeli zaczynają się od bagatela 3,5 tys. euro.

Wśród gości na imprezie dostrzec można było Urszulę Dudziak, Weronikę Pazurę, Jarka Jakimowicza, Katarzynę Obarę z partnerem oraz Marka Kościkiewicza z żoną. Urokowi nowych telefonów nie mogła się również oprzeć Katarzyna Figura, która pomimo zobowiązań związanych z pracą w teatrze, po spektaklu pojawiła się na imprezie i z zachwytem podziwiała telefony Vertu.

Telefony zaprezentował pan Vladan Hájek, dyrektor firmy John Grove & Partners, głownego dystrybutora telefonów VERTU na cała Europę. W Polsce sprzedaż prowadzi Hermitage Boutique. Jest to ekskluzywny salon sprzedaży wielu prestiżowych marek zegarkowych i biżuteryjnych z całego świata. W ofercie znajdują się zegarki znamienitych szwajcarskich manufaktur zegarmistrzowskich, takich jak Girard-Perregaux, Ulysee Nardin czy Parmigiani, biżuterię z Włoch, Szwajcarii, Francji czy Niemiec, produkcji tak uznanych firm jak Bulgari, Chopard czy Chaumet. Ponadto w butiku dostępne są inne luksusowe wyroby: japońskie perły Mikimoto oraz eleganckie nakręcarki i pudełka na akcesoria i biżuterię firmy Scatola del Tempo.

Wszyscy bawili się znakomicie, a emocje sięgnęły zenitu około godziny 21, kiedy to wśród gości rozpoczęło się losowanie jednego z telefonów VERTU, którego wartość na polskim rynku wynosi obecnie 24 tys. pln. Bliska zwycięstwa była Weronika Pazura, której numerek był jedynie o 1 punkt wyższy od zwycięskiego.

Vertu, to czołowy producent wykonanych ręcznie telefonów komórkowych skierowanych to bardzo wyrafinowanych odbiorców. Telefony Vertu składane są ręcznie w centrali spółki w Wielkiej Brytanii. Kupić je można w sklepach Vertu, oraz w ponad 300 domach handlowych i butikach z najbardziej luksusowymi zegarkami i biżuterią na całym świecie.

Dodatkowe informacje:

Beata Czerwińska
BC MFD media communications
Tel.: 022 403 50 91 b.czerwinska@bcmfd.pl