tołpa® authentic 

minimum składników, maksimum efektów
 

15 kwietnia odbyła się konferencja prasowa on-line marki tołpa® z udziałem Magdy Mołek, podczas której marka zaprezentowała nową linię kosmetyków: tołpa® authentic.

Magda Mołek w rozmowie z prowadzącą Magdaleną Kuszewską opowiedziała m.in. o wiarygodności w życiu prywatnym i zawodowym, o tym jak się zachować w pandemii podczas tzw. „calla”, o życiu „bez filtrów”, o tym jaka prawda „ją kręci” oraz  za co ceni kosmetyki marki tołpa. 
 
tołpa.® authentic to cztery produkty do kompleksowego oczyszczania skóry twarzy. Dzięki czystym molekułom: niacynamidu w płynie micelarnym, kwasu glikolowego w toniku, kwasu mlekowego w żelu do mycia twarzy i kwasu migdałowego w żelu-peelingu oczyszczają i jednocześnie intensywnie pielęgnują. Usuwają do 100% najdrobniejszych cząstek zanieczyszczeń i makijaż z zachowaniem naturalnej równowagi mikrobiomu, fizjologicznego pH i bariery hydrolipidowej. Błyskawicznie łagodzą podrażnienia i zaczerwienienia. W ciągu kilku chwil skóra jest idealnie oczyszczona, odświeżona i pozostaje nawilżona jeszcze długo po użyciu.
 
Agencja BC MFD media communications była odpowiedzialna m.in. za wynajem dobranej do charakteru wydarzenia przestrzeni, scenografię, realizację video, scenariusz i dobór gościa specjalnego.