Otwarcie delikatesów Alma w DM Klif w Warszawie


Agencja BC MFD Media Communications nawiązała współpracę z Domem Mody Klif, w ramach której 15 maja 2013 aktywnie wsparła otwarcie Delikatesów Alma. Dodatkowo Agencja zajęła się kompleksową realizacją wydarzenia „Otwarcie Delikatesów Alma-Kuchnie świata według Food & Joy”, które odbyło się 18 maja w DM Klif.

Agencja BC MFD Media Communications była odpowiedzialna za organizację wydarzenia, którego celem było dotarcie z informacją o nowych delikatesach do klientów Dom Mody Klif. „Kuchnie świata” poprowadził prezenter DDTVN Bartosz Jędrzejak, który w rozmowie z kucharzami przybliżył klientom podstawy czterech kuchni: włoskiej, francuskiej, polskiej i azjatyckiej.

Dom Mody Klif to uznana i prestiżowa galeria handlowa, w której na powierzchni 18.000 mkw. mieszczą się luksusowe butiki. Na dwóch poziomach znajduje się ponad 100 sklepów, restauracje, kawiarnie i punkty usługowe. W piątej i szóstej edycji projektu SUPERBRANDS marka Klif została uznana za jedną z najsilniejszych polskich marek i zdobyła tytuły Superbrands Polska! Dom Mody Klif Warszawa i Klif Gdynia są jedynymi polskimi centrami handlowymi, które dwukrotnie otrzymały to wyróżnienie.