Promocja Polski na światową skalę

Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego wspiera młodych

Rola młodych Polaków w kreowaniu marki narodowej, Jak poskładać puzzle polskiej promocji? To nie jedyne tematy poruszane w trakcie konferencji zorganizowanej przez Fundację Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”: „Polskie Puzzle. Marka Polska w oczach młodych Polaków”, której towarzyszyła gala konkursu  prac magisterskich „Teraz Polska Promocja”.

Spotkanie odbyło się 5 grudnia 2012r. w Ministerstwie Gospodarki. Panelistami konferencji byli przedstawiciele świata sportu, biznesu i nauki, których działania stanowią niezwykłą promocją Polski za granicą. W pierwszej części spotkania prof. Michał Kleiber, prezes Polskiej Akademii Nauk, wypowiedział się na temat nauki w służbie promocji kraju. Następnie odbyła się debata „O roli młodych Polaków w kreowaniu marki narodowej”, w której udział wzięli: Krzysztof Kusiak z Pangea Polska, Małgorzata Zakrzewska z organizacji Rock Niepodległości oraz przedstawiciele Studenckiego Koła Naukowego Psychologii Ekonomicznej "Moderator" Soczysta Marka Narodowa. W dyskusji „Jak poskładać puzzle polskiej promocji?” wypowiedziała się znana blogerka Natalia Hatalska, Jarosław Roszkowski z brand24.pl, Łukasz Felsztukier z itaxi.pl i Dymitr Romanowski z The Story.

Natomiast w panelu „Piękni, trzydziestoletni - najlepszą promocją Polski w świecie” udział wzięli: Łukasz Wilczyński, europejski koordynator The Mars Society, Zofia Klepacka, mistrzyni olimpijska z Londynu, Ewa Bogusz-Moore, menedżerka międzynarodowej orkiestry  I, Culture i Adam Badowski, szef studio CD Projekt RED współodpowiedzialny za koncepcję i wizję artystyczną „Wiedźmina” i „Wiedźmina 2: Zabójcy Królów”. Gościem specjalnym był Robert Korzeniowski.

W trakcie Konferencji odbyła się ceremonia wręczania nagród laureatom VI edycji konkursu „Teraz Polska Promocja”, podczas której uzdolnieni absolwenci szkół wyższych odebrali prestiżowe laury za najlepsze prace magisterskie na temat promocji Polski.

Obsługa PR w trakcie spotkania to kontynuacja współpracy, która rozpoczęła się przy organizacji ubiegłorocznej, 22., edycji konkursu „Teraz Polska”. Do zadań Agencji BCMFD media communications należało m.in. zaproszenie gości, współpraca z mediami oraz wsparcie działań logistycznych  podczas gali.