Green-Up wspiera Annę Rogowską
 

Anna Rogowska, mistrzyni świata i brązowa medalistka igrzysk olimpijskich w skoku o tyczce została ambasadorem marki Green-Up. Herbapol Lublin, producent naturalnych napojów energetycznych, będzie wspierał zawodniczkę do Igrzysk Olimpijskich w Londynie w 2012 roku. Informację tę podał rzecznik prasowy Herbapolu Lublin S.A. Jacek Sim podczas konferencji prasowej z udziałem Anny Rogowskiej, która odbyła się 20 września 2010 w warszawskiej restauracji Belvedere.
 
Anna Rogowska to jedna z najjaśniejszych gwiazd polskiego sportu. Jej największym sukcesem jest zdobycie złotego medalu podczas Mistrzostw Świata w Berlinie w 2009 r. Na swoim koncie ma również brąz na Igrzyskach Olimpijskich w Atenach w 2004 roku, srebro zdobyte podczas Halowych Mistrzostw Świata w Moskwie w 2006 roku i srebro z Halowych Mistrzostw Europy w Madrycie w 2005 roku. W tym roku wywalczyła brąz podczas Halowych Mistrzostw Świata w  Ad-Dauha. 
- Rozpoczęcie współpracy z Panią Anią Rogowską traktujemy jako symboliczne wydarzenie w historii Herbapolu Lublin.  Z jednej strony pokazuje, że nasze marki mogą mieć bardzo różne oblicza, z drugiej że staramy się być blisko tych najlepszych –  mistrzów świata. Zbieżność ta nie jest przypadkowa, gdyż  marka Green-Up ma również mistrzowskie aspiracje rynkowe. Przy tym wszystkim niezmienny pozostaje kluczowy aspekt - dbałość o najwyższą jakość, naturalność i prestiż. – mówi o współpracy Prezes Zarządu Herbapolu Lublin S.A. Roman Górny.
A oto, co mówi sama mistrzyni: - Cieszę się, że mimo kontuzji jakiej ostatnio doznałam, ktoś we mnie wierzy i będzie mnie wspierał zarówno w tych radosnych jak i w ciężkich chwilach. Moja radość jest tym większa, że już od dłuższego czasu jestem fanką tego produktu, a w moim środowisku sportowym i rodzinnym napój ten cieszy się olbrzymią popularnością. Przede wszystkim ze względu na swoje skuteczne działanie oraz wspaniałe owocowe smaki. W moim codziennym życiu zwracam szczególna uwagę na korzystanie tylko z najlepszych i naturalnych produktów spożywczych, bez konserwantów, słodzików oraz innych sztucznych dodatków, dlatego też Green-Up znakomicie wpisuje się w ten mój życiowy plan.
 
Informacje o produkcie na www.green-up.com.pl
 
Agencja BC MFD była odpowiedzialna za organizację konferencji prasowej oraz  za działania media relations.