Agencja BCMFD media communications odpowiada za kreację i koordynację działań public relations dla nowego klienta – warszawskiej restauracji AleGloria.

Agencja przygotowała strategię komunikacji zewnętrznej, której celem jest budowanie wizerunku AleGlorii jako miejsca serwującego nowoczesną polską kuchnię.

Do tej pory polska tradycja przywoływała skojarzenia rodem z Cepelii – przypomina Magda Gessler, kreatorka nowego miejsca. – Chciałam do niej dodać coś od siebie, stąd pomysł powstania „AleGlorii”. Ta restauracja jest odpowiedzią na schabowy – jeden z polskich standardów czasów PRL – dodaje.

BCMFD media communications zorganizowała spotkanie dla dziennikarzy, cykl spotkań B2B oraz oficjalne, huczne otwarcie restauracji.

Media o otwarciu restauracji AleGloria:

„Dawno nie było tak wielkiego towarzyskiego spotkania w Warszawie. (…) Nikogo nie zabrakło, gdy w samym sercu miasta, w Domu Dochodowym na Placu Trzech Krzyży, znana kreatorka smaków i wnętrz otwierała swą nową restaurację. Na powitanie gości zakwitły truskawkowe drzewa i przyleciały białe gęsi. A potem była już tylko zabawa. Także góralska”.

Tele Tydzień 24.10.2005

„Takiego przyjęcia nie pamiętają najstarsi warszawiacy. Jadła, picia i miejsca do tańca nie brakowało, a muzyka grała do rana”.

Gala 24.10.2005

„Szczęśliwcy, którzy zostali zaproszeni, przybyli w komplecie, a nawet miałyśmy wrażenie, że w nadwyżce”.

Na Żywo 27.10.2005

„Wybrani Szczęśliwcy przybyli tłumnie do jej nowej restauracji. Łatwiej napisać,kogo nie było, niż kto był…”.

Na Żywo 27.10.2005

„ Do białego rana raczono się przysmakami kuchni polskiej i wywijano hołubce”.

Viva 03.11.2005

Magda Gessler i Alegoria! Stwierdzenia „ byli wszyscy ” na ogół nie traktuje się poważnie. Ale w tym przypadku trudno go nie użyć. Otwarcie restauracji Alegloria! było największym wydarzeniem towarzyskim roku. Noc z pomysłem, dobrą kuchnią i rozrywką. (…) I tak do rana”.

Pani 01.12.2005

Więcej informacji pod adresem internetowym restauracji: www.alegloria.pl