Światowy Dzień Serca 2006 już po raz trzeci z BCMFD

Agencja BCMFD media communications jest odpowiedzialna za produkcję oraz oprawę medialną warszawskich obchodów Światowego Dnia Serca 2006. Już po raz trzeci z rzędu Polskie Towarzystwo Kardiologiczne podjęło współpracę z BCMFD. Tegoroczne obchody w Warszawie odbędą się 24 września na Polach Mokotowskich. Agencja jest odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie tego wydarzenia – organizację imprezy plenerowej, pozyskanie sponsorów, patronów medialnych, działania media relations. Co roku w warszawskich obchodach Światowego Dnia Serca bierze udział blisko 15 000 uczestników.

 „Jak młode jest Twoje serce” to temat przewodni tegorocznych obchodów. W ramach imprezy odbędzie się akcja edukacyjna przeprowadzona przez autorytety medyczne, dziennikarzy, artystów i sportowców. Znani goście zwrócą uwagę publiczności na treści dotyczące profilaktyki chorób serca. Imprezie zorganizowanej w formie pikniku na warszawskich Polach Mokotowskich będą towarzyszyły występy artystów, muzyków, konkursy dla dzieci oraz punkty konsultacyjne, w których będzie można zrobić wybrane badania (zmierzyć ciśnienie, poziom cholesterolu, zrobić EKG, pulsoksymetrię, obliczyć wskaźnik ryzyka chorób układu krążenia) oraz uzyskać wskazówki, jak dbać o swoje zdrowie.

Celem obchodów Światowego Dnia Serca jest zwiększanie świadomości społecznej dotyczącej chorób serca oraz promocja zdrowego trybu życia, dzięki któremu ludzie będą lepiej i dłużej żyć. Obchody tego dnia organizowane są w 100 krajach na całym świecie.

Światowy Dzień Serca to wydarzenie o randze międzynarodowej, odbywające się na całym świecie, co roku, i inspirowane przez World Heart Federation z udziałem World Health Organisation (WHO) i UNESCO i UNICEF’u. www.worldheartday.com


Zobacz zdjęcia z zeszłorocznych obchodów >>

Dodatkowe informacje:
Monika Falk
BC MFD media communications
Tel.: 022 403 50 91, m.falk@bcmfd.pl