„JEDZ SMACZNIE I ZDROWO!” 
Inauguracja kampanii edukacyjnej firmy  Nestlé


Agencja BCMFD zorganizowała 23 kwietnia 2008 r. w warszawskiej restauracji Bazaar spotkanie prasowe z okazji inauguracji ogólnopolskiej  kampanii edukacyjnej „Jedz smacznie i zdrowo” pod patronatem firmy Nestlé. Celem akcji jest promowanie zdrowego odżywiania się.

Spotkanie poprowadziła prezenterka TVN 24 Marta Kuligowska. Swoją wiedzą na temat komponowania prawidłowej diety z dziennikarzami podzielił się dr Dariusz Włodarek, Kierownik Zakładu Dietetyki SGGW, a założenia kampanii przedstawiła Blanka Mellova, Kierownik centrum ds. Żywienia Nestlé. Na zakończenie spotkania Maja Popielarska dziennikarka telewizyjna i prezenterka pogody, gość specjalny konferencji, opowiedziała, jak komponuje swoją własną dietę, czego unika a co jest jej ulubionym smakołykiem. Dziennikarze oraz goście spotkania mogli w  trakcie wydarzenia  skorzystać z konsultacji   i z pomocą eksperta żywieniowca Nestlé ułożyć swoje siedmiodniowe zbilansowane menu.

W ramach kampanii „Jedz smacznie i zdrowo” wszyscy konsumenci będą mogli skorzystać z bezpłatnych porad doradców żywieniowych Nestlé. W hipermarketach sieci Tesco na terenie całego kraju znajdować się będą stoiska konsultacyjne, przy których doradcy żywieniowi udzielą porad dotyczących komponowania prawidłowej diety, a także kształtowania odpowiednich nawyków żywieniowych. Dla każdej osoby, która skorzysta z porad żywieniowych, doradcy przygotują indywidualnie skomponowane siedmiodniowe menu. Menu przygotowywane zostanie w oparciu o indywidualny wywiad żywieniowy uwzględniający np. płeć, wskaźnik BMI (Body Mass Index – wskaźnik pokazujący stosunek masy ciała do wzrostu) czy aktywność fizyczną, a produkty w nim zawarte będą dostosowane do preferencji smakowych. Menu będzie uwzględniać tryb życia i preferencje konsumenta stanowiąc doskonałą wskazówkę do kształtowania swojej diety.

Szczegółowy harmonogram konsultacji dostępny będzie na specjalnie uruchomionej zakładce na stronie www.nestlé.pl, na której będzie można również znaleźć informacje dotyczące m.in. zdrowego stylu życia, zbilansowanej diety oraz za pomocą specjalnej aplikacji przygotować swoje menu na 7 dni.

Akcja obejmie 50 sklepów w 16 największych miastach Polski i potrwa od 24 kwietnia 2008 do 7 maja 2008.