Reckitt Benckiser dla dzieci
Firma Reckitt Benckiser w związku z rozpoczęciem się roku szkolnego postanowiła przeprowadzić akcję marketingową i wesprzeć program „Pajacyk” prowadzony przez Polską Akcję Humanitarną. Agencja BC MFD prowadziła biuro prasowe tego projektu.
Firma Reckitt Benckiser postanowiła 1 % ze sprzedaży swoich produktów we wrześniu i październiku przeznaczyć na finansowanie 50 tys. posiłków dzieci w ramach akcji Polskiej Akcji Humanitarnej „Pajacyk”. Firma chciała w ten sposób wesprzeć tę tak potrzebną działalność społeczną.
Korporacji nie jest obojętny los dzieci na świecie, dlatego angażuje się w pomoc charytatywną i globalnie współpracuje z organizacją Save the children („Ratuj dzieci”) opiekującą się dziećmi w Afryce. Tegoroczna współpraca z Polską Akcją Humanitarną to wyraz zaangażowania firmy również w pomoc dzieciom w Polsce. Firma zdecydował się współpracować ze sprawdzoną organizacją i wesprzeć program Pajacyk, który z sukcesem realizuje swoje działania od 1998 r.
W sklepach na terenie całej Polski były sprzedawane wybrane produkty marek: Proszek Bryza, Woolite Perła, Calgonit, Air Wick, Vanish, Cillit Bang Bang po specjalnych promocyjnych cenach.
Akcji towarzyszyła kampania reklamowa w telewizji. Reklamy były emitowane w TVP, TVN, TV4, TV Puls, Tele 5.
Agencja BC MFD prowadziła biuro prasowe tego projektu. Przygotowała materiały prasowe, regularnie kontaktowała się z dziennikarzami i odpowiadała na ich potrzeby, monitorowała prasę.